Skip to content
Talis 2024
  • Om undersøkelsene
    • TALIS 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • TALIS 3S: Ansatte og styrere i barnehager
  • Forskerne
    • Talis 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • TALIS 3S: ANSATTE OG STYRERE I BARNEHAGER
  • Publikasjoner
    • TALIS 3S ANSATTE OG STYRERE I BARNEHAGER
    • TALIS 2024 LÆRERE OG SKOLELEDERE I GRUNNSKOLEN
  • Personvern
    • Personvernerklæring for TALIS 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • Personvernerklæring for TALIS 3S: Ansatte og styrere i barnhager
  • Kontakt
Talis 2024
  • Om undersøkelsene
    • TALIS 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • TALIS 3S: Ansatte og styrere i barnehager
  • Forskerne
    • Talis 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • TALIS 3S: ANSATTE OG STYRERE I BARNEHAGER
  • Publikasjoner
    • TALIS 3S ANSATTE OG STYRERE I BARNEHAGER
    • TALIS 2024 LÆRERE OG SKOLELEDERE I GRUNNSKOLEN
  • Personvern
    • Personvernerklæring for TALIS 2024: Lærere og skoleledere i grunnskolen
    • Personvernerklæring for TALIS 3S: Ansatte og styrere i barnhager
  • Kontakt

TALIS 2024 LÆRERE OG SKOLELEDERE I GRUNNSKOLEN

Den norske lærerrollen i endring: Resultater fra TALIS 2024

An analysis of potential bias in TALIS 2024 Core in Norway

Results from TALIS 2024 | OECD

© 2025 Talis 2024 • Built with GeneratePress